EN

ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗ | ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ‘’WASH & GO INTO THE FUTURE’

  • ΠΕΛΑΤΗΣ: ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗ
  • ΕΤΟΣ: 2015
  • ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Maroussi Plaza, Αθήνα
  • ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ: 120 μεσαία και ανώτερα στελέχη του Ομίλου Σαράντης

ΣΤΟΧΟΣ

Η οργάνωση ενός εμπνευσμένου συνεδρίου με διασκεδαστική και θετική προσέγγιση, εστιάζοντας ωστόσο στο ευρύ φάσμα επιτυχημένων προϊόντων του ομίλου.

ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Η οργάνωση ενός εμπνευσμένου συνεδρίου με διασκεδαστική και θετική προσέγγιση, εστιάζοντας ωστόσο στο ευρύ φάσμα επιτυχημένων προϊόντων του ομίλου, κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης κοινωνικο-οικονομικής περιόδου στην Ελλάδα 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

  • Καθώς το νεοαποκτηθέν προϊόν «Wash & Go» ήταν ο πρωταγωνιστής του συνεδρίου και θέλοντας να δείξει τους δύσκολους μήνες που προηγήθηκαν του Συνεδρίου, η Crazy Diamond χρησιμοποίησε τις λέξεις: «Wash» και «Go» για να δημιουργήσει το θέμα και το βασικό μήνυμα του συνεδρίου, που έγινε «WASH away your doubts and GO into the future»
  • Ο «Φωτογραφικός Θάλαμος - Ντουζιέρα», με πλαστικά παπάκια και σκουφάκια για το ντους
  • Δημιουργήσαμε μια ιδιωτική ομάδα στο Facebook για όλους τους συμμετέχοντες, για να ανταλλάσσουν νέα για το συνέδριο, «fun facts» για τα προϊόντα τους και για να μοιράζονται σκέψεις και ερωτήσεις σχετικά με τις παρουσιάσεις
  • Ζητήθηκε από τους καλεσμένους να συμμετάσχουν σε ένα κεφάτο κουίζ μετά τις παρουσιάσεις, για να δείξουν αν πρόσεχαν, και έλαβαν κονκάρδες με διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το πόσο καλά τα πήγαν!