EN

A8INEA | ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

  • ΕΤΟΣ: 2015

ΣΤΟΧΟΣ

Η γνωριμία της A8inea με το κοινό με παιχνιδιάρικο αλλά και ενημερωτικό τρόπο, εφαρμόζοντας βελτιώσεις στον ιστότοπό της και δημιουργώντας το κύριο υλικό προώθησης.

ΜΕΣΟΝ

  • Ιστότοπος
  • Social Media

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Brainstorming ανάμεσα σε όλους τους συνεργάτες για να βρουν το νέο tagline της εταιρείας
  • Δημιουργία νέου δελτίου τύπου και οργάνωση συνέντευξης με όλους τους συνεργάτες ώστε να συγκεντρωθεί πολύτιμο υλικό προώθησης για τον ιστότοπο και τα social 
  • Φωτογράφιση των γραφείων και συνεργατών της A8inea 
  • Δημιουργία μιας σειράς μικρών βίντεο με συνεντεύξεις 12 από τους βασικούς συνεργάτες της A8inea για χρήση στον ιστότοπο και τα social media
  • Επίβλεψη και καθοδήγηση ως προς το στήσιμο και το περιεχόμενο του ιστότοπου της A8inea 
  • Επισκόπηση και καθοδήγηση σχετικά με την ανανέωση του στησίματος του newsletter
  • Η μετατροπή των χαρακτηριστικών «icon» της A8inea σε προωθητικά αυτοκόλλητα για laptop και notebook, κάνοντας το branding της A8inea διασκεδαστικό αξεσουάρ για τους θαυμαστές της