EN

BATISTE DRY SHAMPOO | ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

  • ΕΤΟΣ: 2015-2018

ΣΤΟΧΟΣ

Η επιτυχής προώθηση του Batiste, του Νο1 ξηρού σαμπουάν της Βρετανίας στην ελληνική αγορά και η περαιτέρω διαχείριση των δημοσίων σχέσεών του 

ΜΕΣΟΝ

  • Έντυπα Μέσα
  • Online Μέσα
  • Social Media
  • Επώνυμη Πρέσβειρα
  • Τηλεοπτικά Κανάλια
  • Εκδήλωση Παρουσίασης Προϊόντος
  • Τοποθέτηση Προϊόντος
  • Συνεργασίες 
  • Υποστήριξη από Blogger/Influencer/VIP
  • Below-the-line τεχνικές προώθησης

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Εκτενής κάλυψη σε όλα τα σημαντικά Περιοδικά, Ιστότοπους, Ραδιοφωνικούς και Τηλεοπτικούς Σταθμούς της Ελλάδας για περισσότερα από 2 χρόνια
  • Εξασφάλιση συνεργασίας με τον Μιχάλη Αλεξανδράκη ως επίσημο «κομμωτή» του Batiste 
  • Τοποθέτηση προϊόντος σε περισσότερους από 30 αποκλειστικούς χώρους σε όλη την Αθήνα (όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να πάρουν ένα «Batiste για το δρόμο» από τις τουαλέτες των χώρων αυτών!)
  • Πολλούς διαγωνισμούς του Batiste με δώρα στα social media και σε online περιοδικά 
  • Εξασφάλιση πάνω από 10 σημαντικών συνεργασιών, όπως με τα Uber, Fairy Nails, Glowbox, Alicia Boutique, Bettina, Vandazzz και περιοδικό Yes I Do
  • Εξασφάλιση της Τάμτα ως επίσημης πρέσβειρας της μάρκας
  • Εξασφάλιση συνεργασίας 360 μοιρών με το MAD TV/Radio/Mad.gr & τα κανάλια social media του MAD
  • Οργάνωση του επίσημου Πάρτι Έναρξης Δραστηριοτήτων του Batiste Dry Shampoo – Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες
  • Δειγματισμός του Batiste Dry Shampoo σε δεκάδες κορυφαίους bloggers, influencers και VIPs για μέγιστη προβολή στον πληθυσμιακό στόχο
  • Σημαντικές τηλεοπτικές εμφανίσεις (όπως στην Ελένη Μενεγάκη)
  • Πλήρης διαχείριση των social media
  • Δημιουργία όλων των απαραίτητων προωθητικών υλικών, συμπεριλαμβανομένων των δελτίων τύπων, media kit και προωθητικών αντικειμένων