EN

ERA NUTS | SOCIAL MEDIA ΚΑΜΠΑΝΙΑ

  • ΕΤΟΣ: 2015

ΣΤΟΧΟΣ

Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημιουργικής εκστρατείας διάδοσης της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων που διαθέτει το Era Nuts στους κορυφαίους Έλληνες VIP και influencers

ΜΕΣΟΝ

  • Online Μέσα
  • Social Media 

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Η εκστρατεία «Era Lovers» χώρισε τους φανατικούς του Era Nuts σε τέσσερις κατηγορίες: Sweet Lovers, Spicy Lovers, Healthy Lovers και Salty Lovers , με ειδικά σχεδιασμένα λογότυπα για κάθε κατηγορία σύμφωνα με τις γευστικές προτιμήσεις τους
  • 100 ειδικά κουτιά Era Nuts στάλθηκαν σε blogger μόδας και φαγητού, σε VIP και Διασημότητες και η κάλυψη στα social media ήταν εκρηκτική  
  • Έγιναν διαγωνισμοί στα καταστήματα μαζί με την online προώθηση, για να μεγιστοποιηθεί η προβολή
  • Για να συμπληρωθεί η εκστρατεία, και τα δύο καταστήματα Era Nuts (στο Κολωνάκι και το Ψυχικό) άλλαξαν βιτρίνα, για να τιμήσουν την ενέργεια
  • Τοποθετήθηκε ένας πίνακας ανακοινώσεων και στα δύο καταστήματα Era Nuts, ώστε να βάζουν οι πελάτες τη φωτογραφία τους γράφοντας τι είδους «Era Lover» είναι, κάνοντας έτσι τους λάτρεις των Era Nuts να νιώθουν ότι συμμετέχουν στην εκστρατεία