EN

femfresh | "DELIVERY BOY" ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΜΠΑΝΙΑ

ΣΤΟΧΟΣ

Η δημιουργία διασκεδαστικής και με μεγάλη απήχηση καμπάνιας μάρκετινγκ για την παρουσίαση στην ελληνική αγορά του femfresh, μιας σειράς αφρόλουτρων και τζελ για την ευαίσθητη περιοχή των γυναικών, ένα προϊόν, που συχνά αντιμετωπίζεται ως «αόρατο», είχε την τιμητική του αντί να κρατηθεί «κρυφό».

ΜΕΣΟΝ

  • Έντυπα Μέσα
  • Social Media
  • Υποστήριξη από Blogger/Influencer/VIP
  • Online Media
  • Below-the-line Τεχνικές Προώθησης
  • Τοποθέτηση Προϊόντος

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Εκπονήθηκε μια εκστρατεία μάρκετινγκ που έβαλε έναν εντυπωσιακότατο «κούριερ» να χτυπάει το κουδούνι 15 ειδικά επιλεγμένων influencer και blogger ένα πρωινό του Νοεμβρίου, για να παραδώσει ένα πανέμορφο gift-box με συσκευασίες femfresh
  • Κάθε κουτί περιλάμβανε μια ξεχωριστή ανθοδέσμη, δύο προϊόντα  femfresh, ένα αρωματικό κερί και μια κάρτα με ιδιαίτερο και προσωπικό μήνυμα, που εξηγούσε το συμβολισμό των λουλουδιών, καθώς και ένα εμπνευσμένο τσιτάτο ειδικά επιλεγμένο για κάθε αποδέκτρια
  • Κάθε κουτί σχεδιάστηκε ειδικά γύρω από την ιδέα των κυμάτων που συμβολίζουν τη ροή, το νερό και τη φρεσκάδα, ενώ κάθε ανθοδέσμη είχε λουλούδια που συνδέονταν άμεσα με τις ιδιότητες των προϊόντων femfresh
  • Ο «κούριερ» ήταν το μοντέλο Στέλιος Νιάκαρης, με 105.000 followers στο instagram
  • Τραβήξαμε βίντεο και φωτογραφίσαμε κάθε αποδέκτρια να παραλαμβάνει το ξεχωριστό της πακέτο και το γεγονός ανέβηκε στην προσωπική τους σελίδα social media και σε όλη τη σελίδα instagram του femfresh
  • Η πρέσβειρα του femfresh Μαλού (36.500 followers στο instagram) συμμετείχε κι αυτή στη δράση και έλαβε κι η ίδια ένα ξεχωριστό πακέτο
  • Το Glowbox.gr ήταν ο επίσημος συνεργάτης στη δράση και υποστήριξε την πρωτοβουλία με post στα social media, ένα ενημερωτικό δελτίο –αφιέρωμα και βίντεο στο Youtube.