EN

femfresh | ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

  • ΕΤΟΣ: 2016-2018

ΣΤΟΧΟΣ

Η επιτυχής προώθηση στην ελληνική αγορά της femfresh, της Νο1 σειράς στην Βρετανία για την περιποίηση της ευαίσθητης περιοχής, και η περαιτέρω διαχείριση των δημοσίων σχέσεών της 

ΜΕΣΟΝ

  • Έντυπα Μέσα
  • Online Μέσα
  • Social Media
  • Επώνυμη πρέσβειρα
  • Τηλεοπτικά Κανάλια
  • Υποστήριξη από Bloggers/Influencers/VIPs
  • Below-the-line τεχνικές προώθησης

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Εκτενής κάλυψη σε όλα τα σημαντικά περιοδικά, ιστότοπους, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς της Ελλάδας με προσέγγιση 360 μοιρών
  • Δεκάδες διαγωνισμοί της femfresh στα social media και σε online περιοδικά 
  • Mεγάλες εμφανίσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές όπως "Το Πρωινό"
  • Δημιουργία όλων των απαραίτητων προωθητικών υλικών, συμπεριλαμβανομένων των δελτίων τύπων, media kit και προωθητικών αντικειμένων
  • Εξασφάλιση της Μαλού ως επίσημης πρέσβειρας της μάρκας
  • Oργάνωση και σχεδιασμός της καμπάνιας μάρκετινγκ του femfresh ‘’Delivery Boy’’). Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες 
  • Δειγματισμός της femfresh σε δεκάδες κορυφαίους bloggers, influencers και VIPs για μέγιστη προβολή στον πληθυσμιακό στόχο
  • Πλήρης διαχείριση των social media