EN

MY PLAYCE PALLINI | ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

  • ΕΤΟΣ: 2015 & 2016 (Επαναλαμβανόμενη συνεργασία)

ΣΤΟΧΟΣ

Η δημιουργία και η εφαρμογή βραχυπρόθεσμης εκστρατείας μάρκετινγκ για την προώθηση του My Playce Pallini, του πέμπτου μέλους του ομίλου My Playce στα εγκαίνιά του το 2015 και άλλη μια φορά για την «Επιστροφή στα θρανία» το 2016

ΜΕΣΟΝ

  • Έντυπα Μέσα
  • Online Μέσα
  • Social Media
  • Below–the–line τεχνικές προώθησης
  • Εκδήλωση Παρουσίασης

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Κάλυψη σε γυναικεία και άλλα media γενικού ενδιαφέροντος (αντί να εστιάσουμε μόνο σε media που ασχολούνται αποκλειστικά με θέματα γονιών)
  • Έμφαση σε πολύχρωμες και παραστατικές εικόνες για να τονιστεί η ζωντάνια του My Playce Pallini σε όλα τα προωθητικά υλικά 
  • Σχεδιασμός και δημιουργία όλων των απαραίτητων προωθητικών υλικών, συμπεριλαμβανομένων των δελτίων τύπου και του media kit, φυλλαδίων και προωθητικών αντικειμένων
  • Πλήρης διαχείριση των social media
  • Σχεδιασμός φυλλαδίου, εκτύπωση και οργάνωση διανομής σε περισσότερους από 20.000 παραλήπτες μέσα σε περίοδο δύο εβδομάδων, από πόρτα σε πόρτα αλλά και σε εμπορικά που προσελκύουν κοινή πελατειακή βάση
  • Το πάρτι εγκαινίων του My Playce Pallini το 2015 για τα media αλλά και για ενδιαφερόμενους γονείς προσέλκυσε περισσότερους από 150 συμμετέχοντες, με κάλυψη από το περιοδικό Hello! – κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες
  • Για τη δραστηριότητα «Επιστροφή στα θρανία» του 2016 συνεργαστήκαμε με το McArthur Glenn και κανονίσαμε για το My Playce Pallini κοπέλες να μοιράζουν custom-made τσάντες δώρων που περιείχαν μπαλόνια με το λογότυπο, πακέτα με κηρομπογιές και ειδικά βιβλία ζωγραφικής «My Playce Pallini» σε όλους τους γονείς και τα παιδιά που επισκέπτονταν το εμπορικό για μια εβδομάδα στις αρχές Σεπτέμβρη