EN

MY LIFE MY SHAMPOO WASH & GO | ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

  • ΕΤΟΣ: 2018

ΣΤΟΧΟΣ

Να αναδειχθεί η ποικιλία και η ευελιξία του Wash & Go ως ενός brand με τεράστια γκάμα προϊόντων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν γυναίκες και άντρες κάθε ηλικίας στην καθημερινότητά τους, ανεξαρτήτως του προγράμματος και των υποχρεώσεων της κάθε ημέρας.

ΜΕΣΟΝ

  • Έντυπος τύπος
  • Ηλεκτρονικός τύπος
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Διάσημοι πρεσβευτές
  • Τηλεόραση

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Εκτενής κάλυψη σε όλα τα σημαντικά περιοδικά, ιστοσελίδες και τηλεοπτικά κανάλια της Ελλάδας μέσα από μία ολοκληρωμένη προσέγγιση 360 μοιρών.
  • Εξασφάλιση συνεργασίας με την Σταματίνα Τσιμτσιλή, μία από τις διασημότερες τηλεοπτικές παρουσιάστριες της χώρας ως την κύρια πρέσβειρα του brand για το 2018.
  • Συνέχεια της συνεργασίας με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, το διεθνές μοντέλο που υποστήριξε το brand και το 2017.
  • Στήριξη της καμπάνιας πάνω σε 6 διαφορετικές θεματικές ενότητες: Μυστικά Ομορφιάς & Υγείας, Στιγμές από τη Δουλειά, Ελεύθερος Χρόνος, Οικογενειακή Ζωή, Στιγμές με τους Φίλους και Αγαπημένες Ιεροτελεστίες, καλύπτοντας έτσι όλα τα κομμάτια και τις ιδιαιτερότητες της καθημερινής ζωής. Με βάση αυτή τη φιλοσοφία, οι πρεσβευτές του brand θα μοιράζονται στιγμές και μυστικά από τις ζωές τους ενσωματώνοντας τη χρήση των προϊόντων Wash & Go σ’ αυτές.
  • Δημιουργία φωτογραφικού υλικού & video για κάθε έναν από τους πρεσβευτές για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης & για μιντιακή κάλυψη, με στόχο να διαφανεί πως η τεράστια ποικιλία των προϊόντων Wash & Go μπορεί να γίνει κομμάτι της καθημερινής ρουτίνας ομορφιάς όλων.
  • Εκτενής κάλυψη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλοί διαγωνισμοί μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης όλων των πρεσβευτών για όλο το 2018, επιτυγχάνοντας υψηλή  ανταπόκριση και αυξάνοντας την ευαισθητοποίηση του κοινού στο brand.
  • Δημιουργία όλου του απαραίτητου προωθητικού υλικού, συμπεριλαμβανομένων δελτίων τύπου και καταχωρήσεων σε περιοδικά.