EN

WASH & GO | ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

  • ΕΤΟΣ: 2016-2018

ΣΤΟΧΟΣ

Η δημιουργία μιας δυναμικής εκστρατείας Δημοσίων Σχέσεων για το Wash & Go, ώστε να γίνει με επιτυχία η μετάβαση στον Όμιλο Σαράντη που εξαγόρασε το προϊόν από την Procter & Gamble

ΜΕΣΟΝ

  • Έντυπα Μέσα
  • Online Μέσα
  • Social Media
  • Επώνυμη Πρέσβειρα
  • Τηλεοπτικά Κανάλια
  • Υποστήριξη από Blogger/Influencer/VIP
  • Below-the-line τεχνικές προώθησης

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Εκτενής κάλυψη σε όλα τα σημαντικά ελληνικά Περιοδικά, Ιστότοπους, Ραδιοφωνικά και Τηλεοπτικά κανάλια με ολοκληρωμένη προσέγγιση 360 μοιρών
  • Αρκετοί διαγωνισμοί με δώρα Wash & Go στα social media και σε online περιοδικά
  • Εξασφάλιση της Demy ως επίσημης πρέσβειρας της μάρκας
  • Υποστήριξη προϊόντος από διασημότητες, όπως η Ελιάνα Χρυσικοπούλου, η Λαβίνια Σταθάκη και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου
  • Σημαντικές τηλεοπτικές εμφανίσεις (όπως στην Ελένη Μενεγάκη και το Πρωινό)
  • Δημιουργία όλων των απαραίτητων προωθητικών υλικών, συμπεριλαμβανομένων δελτίων τύπων, media kit και προωθητικών αντικειμένων
  • Οργάνωση του επίσημου Πάρτι Έναρξης Δραστηριοτήτων του Wash & Go – Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες 
  • Δειγματισμός του Wash & Go σε δεκάδες κορυφαίους bloggers, influencers και VIPs για μέγιστη προβολή στον πληθυσμιακό στόχο